Utbildningsmässa

 
Gick på Nolias utbildningsmässa med Evelina och Moa idag, grubblade över min framtid. Visserligen så vet
jag redan vad jag vill göra under de kommande ett och ett halvt åren, men tiden efter det är fortfarande
oviss. Väldigt oviss, trots att jag hittade en del väldigt intressanta utbildningar idag. Extremt intressanta. 
   Gick sedan och fikade med samma flickor på Wayne's och trots att deras cappuchinos inte alls är nog stora
så var det trevligt. 
   Spenderade några timmar mitt på dagen med att plugga. Wow, vilken överraskning. Mot kvällen sprang
jag över till Sofia för att dricka te med henne och babbla på, riktigt mysigt! 
   Imorgon väntar en fullspäckad och stressig dag, men förhoppningsvis blir det bra ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0