Lördag

Det var ett tag sedan jag senast skrev något. Kan vara för att jag har haft väldigt fullt upp. För att kort samanfatta veckan som gått: 
   Ledig dag på tisdagen, såg film med vänner och åt semla med mamma. Onsdagen var stressig men fin, fick akupunktur som för övrigt är något av det läskigaste jag vet för närvarande och pysslade sedan med mina söta miniorer. Torsdagen agerade jag härskare över världen då jag i trädde rollen som Ban Ki-moon i årets FN-rollspel. Åh, så roligt det var, om än väldigt drygt på slutet. Fredagen började på samma sätt och avslutades sedan på Simons stuga med några roliga vänner. Kände mig som en pensionär då vi såg På Spåret och spelade Trivial Pursuit, vägde dock upp detta med ett antal udda samtalsämnen senare under kvällen. Riktigt fin kväll! 
   Under morgonen har jag skrattat så magen värker åt mina vänner som utmanat varandra i Mario Kart. Nu försöker jag bota min sömbristshuvudvärk med kaffe och ska sedan göra bort lite skolarbete. Vi får se vad kvällen bjuder på, måste även tillägga att jag älskar detta väder av hela mitt hjärta. 
 
väldigt nöjd över resultatet till höger kan jag lätt säga. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0