Den smala vägen

Gårdagskvällen spenderades på EFS i Bergsviken på ungdomsgudstjänst. Hängde med fint folk och fick mig dessutom några minuter i rampljuset då jag delade en personlig berättelse. Det är underligt hur jag kan vara skakig på rösten trots att jag spenderat två och ett halvt år på samhällsprogrammet där vi inte gör annat än att prata inför folkskaror, känns det som. Hur som helst så var det en riktigt trevlig kväll! Är dessutom helt kär i mitt nya läppstift.  
 
Denna dag har spenderats på Kustkyrkan och sedan i soffan framför the Good Wife tillsammans med mamma. Nu väntar två fina tidningar, en marabou och en kopp te, trots att jag egentligen måste plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0