Trafikhalka

Fem lektioner och ingen lunch. Trodde det skulle vara katastrofalt, men jag hade fel, som tur var. För med film och kaffe så gick dagen väldigt snabbt! Stannade kvar någon timme på skolan efter vi slutat för att spela in vårt historiaarbete med Evelina, skrattade bort det mesta av tiden vilket var väldigt trevligt. 
Denna dag har däremot bjudit på två mysterium (?): 1, Vad i all världen är fel på skolans kaffekoppar nu för tiden?? 2, VARFÖR spiller jag alltid då jag har på mig denna tröja?? 
 
(förvirrande inlägg, men det passar bra - är typ ständigt förvirrad nu för tiden)
 
är för tillfället fullkomligt besatt av denna juice                  // idag kom det ÄNTLIGEN ett nytt avsnitt av denna. love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0