För alla oss

 
Egentligen är det enbart en vanlig dag. En vanlig dag med raketer vid tolvslaget. Det är i alla fall vad någon som ogillar nyårsafton intalar sig, det är i alla fall vad jag alltid intalat mig. Det är nog den där äckliga och nedtyngande känslan av avslut som förstör hela kalaset, som knäcker revbenen och orsakar yrsel. 
   Detta nyår spenderades i två stugor i Kåbdalis tillsammans med de vackraste och underbaraste och finaste människorna i mitt liv. Vi skrattade och busade och åt och spelade spel och pratade. Det här är början på slutet, eller möjligtvis slutet på början och jag är så enormt lycklig att jag fått spendera denna nyårsafton med mina underbara, knäppa och allmänt konstiga vänner. För i år så bröts inga revben och yrseln fick vända i dörren. Att imitera djurläten och förlora i vändtia verkar vara det bästa sättet att hålla borta nyårsångesten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0