December/Januari book haul

Detta är alltså alla böcker jag köpt/fått under december och januari månad! Har tydligen lyckats samla på mig 12 böcker... 
 
Från botten:
The Hunger Games trilogy: Julklapp från mamma och pappa. Har läst alla tre men vill verkligen ha dem i min bokhylla, speciellt denna upplaga - den är så himla fin. 
Siege and Storm:
Andra delen i the Grisha trilogy. Ska inte läsa tredje delen dock, denna var inte så bra. 
Rapture Practice: Julklapp från Sofia som jag läster atm. Den verkar väldigt bra so far! 
Lola and the boy next door:
Enormt fin och gullig och inspirerade bok, uppföljaren på Anna and the french kiss. 
To all the boys I've loved before: Fick hem denna idag, skriven av Jenny Han - en av mina favoritförfattare. 
With the old breed: Julklapp från mamma och pappa. Har viljat läsa denna enormt länge, detta är en av de böckerna som tv-serien The Pacific är baserad på, skriven av Robert Leckie
Slaughterhouse 5: Julklapp från Filip då han var min secret santa. Har läst några kapitel men kom av mig, så jag får ta tag i den igen snart! 
Kriget har inget kvinnligt ansikte: Julklapp från Said. Helt underbar bok, längtar efter att få läsa hela. 
Söta pojkar finns bara på låtsas: Inte alls så bra som jag trodde den skulle vara, om man säger så. 
Love, Rosie: Mysig och fin. Feel good. Påminner om En Dag. 
 

Så ja, man kan väl säga att jag har en del läsande att göra, speciellt med tanke på att jag enbart läst hälften av dessa... I slutet av månaden tänkte jag skriva ett inlägg om de böcker jag läst denna månad, sen lär det nog dyka upp lite recensioner lite då och då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0