Sugar Coma

Igår: Fyra två lektioner i skolan, vilket gick snabbt (spillde kaffe igen ganska less på dessa muggar). Drack en chai latte med smak av mango på Ekbergs med Sofia efter skolan, pratade politik och miljö och skrattade och hade det bra. När hon åkte hem mötte jag upp Moa på Waynes. Åt en scones, pratade minnen från ettan och fandoms och skolan. Kvällen spenderades i sängläge pga huvudvärk. Hade sällskap av Arrow, så jag klagar inte (tydligen har jag fastnat för den serien trots att jag tycker den är fånig). 
lite fin inspiration sådär i mitten av inlägget. tycker det passar bra. 
 
Idag: Ska möta upp Moa och Evelina för lunch och lite shopping, ikväll väntar finmiddag hos Evelina med några fina vänner. Hinner nog trycka in lite gymnasiearbete där i mitten också. Låter lovande tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0