Starstruck

Tillbaka i skolan igår enbart för att skratta mig igenom de två första lektionerna, drömma mig igenom de två andra. All kärlek till fredagar. 
   Drack kaffe hos mormor och morfar och pratade om världsliga saker, njöt över att få dela ett så vanligt men ändå så betydelsefullt ögonblick med två av de människor jag älskar mer än världen själv.
   Spenderade kvällen i Lydias lägenhet tillsammans med några av mina åh så fina vänner. Skrattade och samtalde, drack mer kaffe och dammade ner mina byxor då längtan efter utomhuslig luft var för stor. Skrattade ännu mer och kollade på en gammal Disney Channel film, kommenterade på alla misstag men kände mig ändå varm innuti.
   Denna lördag spenderas vid köksbordet med x antal kaffekoppar att hålla mig pigg då gymnasiearbetet kräver all min uppmärksamhet.
hittade denna bild från åttan/nian, känner att orden inte räcker till för att beskriva denna bild. skrattar istället. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0