Empty your sadness//Like you’re dumping your purse on my bedroom floor//We put your curse in reverse

Sista dagen på lovet så spenderade jag några fina timmar på Wayne's med Moa och en sojalatte, babblade på och skrattade. Resten av kvällen var jag duktig nog att plugga. 
   All kärlek till SA3A:s nya schema, sovmorgon till 12.35 på torsdagar och sen bara två lektioner innan vi slutar. Denna termin fick sig alltså en ordentlig mjukstart. Offrade däremot min sovmorgon för att plugga och luncha med Simon, hann även köpa en latte på vägen till skolan. Fick inte så mycket gjort, men det var trevligt vilket som!
 
 
   Var däremot olidligt trött och extremt förvirrad denna januaritorsdag. Dessa två låtar nedan var enda anledningen till att jag klarade mig igenom den jobbiga korta skoldagen. 
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0